Eltesan

Haberler


FİSCHER PANDA PODDED ELEKTRİKLİ SÜRÜCÜ - GELENEKSEL YELKEN MOTORUNA BİR ALTERNATİF

24 Ağustos 2020

Harici olarak monte edilmiş bir Fischer Panda AZIPROP bölmeli elektrikli sürücünün kurulumu yat sahipleri arasında oldukça popülerdir. Fischer Panda'nın 10 kW / 20 KW kapsüllü elektrikli tahriki (48 V) da yelken motoruna ilginç bir alternatif sunuyor.

Fischer Panda'nın yüksek verimli bölmeli elektrikli tahriki, yelkenli motor yatağı olan yelkenli yatlar için orijinal bir ekipman olarak kuruluma uygundur. Alternatif olarak, mevcut bir dizel yelkenli motor, elektrik motoruyla değiştirilebilir. Elektrikli bir sürücünün takılması, yat sahibinin artık sintinedeki dizel dumanı veya dizel veya yağ konusunda endişelenmesine gerek olmadığı anlamına gelir.

Yanmalı motorlu geleneksel yelkenli motorla karşılaştırıldığında, Fischer Panda podded sürücüsünün tüm elektrik motoru, geminin altına batırılmış durumda. Doğrudan tahrik, şanzımanı ve gövde boyunca dikey güç aktarımını ortadan kaldırır. Bu gürültü ve titreşimi en aza indirir.

 

Fischer Panda bölmeli motor, kurulumu basitleştirir ve iç tasarım için yeni olanaklar sunar. Bakım minimumda tutulur.

 

Gövde içine sadece akü grubu ve motor kontrolörü takılmıştır. Motor için soğutma, çevreleyen su kullanılarak sağlanır. Motor denetleyicisine ve pil yuvasına giden elektrik bağlantıları, sürücünün merkez direği üzerinden yönlendirilir.

Fischer Panda ayrıca, müşteriye özel uygulamalar için yelken tahrik formunu gövdenin adaptör plakasına uydurmak için özel üretim için ek mühendislik hizmetleri sunar.

Fischer Panda ayrıca kıyı gücü yoksa veya güneş / rüzgar şarj için yeterli değilse akü kümelerini şarj etmek için bir jeneratör kurulmasını önerir. Jeneratör ayrıca sistemi bir menzil genişletici olarak geliştirebilir.